Så gör du för att ringa Kundcenter Privat

Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.

  1. Anslut dig till Kundcenter Privat

    Om du inte redan är ansluten till vår telefontjänst, börja med det. Du ansluter dig i internetbanken. Klicka på knapparna Aktivera när du är inloggad.
    Logga in och anslut dig

  2. Använd en kod för att legitimera dig

    När du ringer till Kundcenter Privat kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod. 

    Skaffa Mobilt BankID

    Gör så här för att skaffa Mobilt BankID

    Skaffa PIN-kod

    Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken.
    Logga in och skapa ny PIN-kod

  3. Ring 0771-22 11 22

    Nu är du klar och vi kan hjälpa dig att göra dina bankärenden över telefonen. Välkommen att ringa oss på 0771-22 11 22.